maandag 27 oktober 2014

High tea

Afgelopen zaterdag was het "zussendag". Wij zijn thuis met vijf zussen en zoals dat gaat zijn wij niet vaak met zijn allen bij elkaar. Het is vaak vrij moeilijk om dat te plannen, want iedereen heeft een druk leven met zijn eigen dingetjes. 

Eén van mijn zussen was een paar weken geleden jarig geweest en nodigde ons, alle  (schoon)zussen, uit voor een high tea bij haar thuis. Beide schoonzussen  (ja, ik heb ook nog twee broers....) hadden helaas wat anders te doen, maar alle vijf de zussen konden wel!

De man van de gastvrouw werd met de kinderen "uit eten gestuurd" en wij namen plaats aan een heerlijk gedekte tafel.

Mijn zus die de high tea organiseerde houdt van koken en bakken en ze had zich van haar beste kant laten zien. Haar beide dochters hadden haar geholpen. Dat koken en bakken zit denk ik in de genen, haha.



.Het zag er allemaal even heerlijk uit! Zowel zoet als hartig wat ruimschoots vertegenwoordigd.


We hebben een hele gezellige, fijne high tea gehad. Heerlijk bijgepraat, gelachen en ook serieuze dingen kwamen aan bod. Je kunt je misschien wel voorstellen wat een gekwek het geweest is. En natuurlijk uitgebreid van al het lekkers gesnoept!
Een high tea die wel vier en een half uur (!) duurde heb ik nog niet eerder meegemaakt, haha. 

Zal ik het doen? Eén fotootje van ons allen bij elkaar? Vooruit, ik doe het gewoon....


Zo, en nu terug naar de harde werkelijkheid van de maandag..... :-(

Fijne dag allemaal!

7 opmerkingen:

  1. Wat gezellig en wat een leuke foto! 5 zussen, zucht... Wat had ik er vroeger graag ééntje gehad (ik heb vier broers). Inmiddels heb ik twee heel lieve schoonzussen en nog meer van de andere kant. Maar een eigen zus is toch iets bijzonders!
    Groetjes, Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jullie hebben er duidelijk plezier aan beleefd, dat straalt de laatste foto echt wel helemaal uit! Dit kan echt deugd doen om zo af en toe eens allemaal samen te zitten, wat te kwebbelen, lachen, maar ook serieuze dingen bespreken. Voor herhaling vatbaar denk ik.
    Grtjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. dat ziet er gezellig uit!en wat een lekkere hapjes allemaal op tafel.groetjes patricia

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat leuk! Mooie foto, die van jullie allemaal!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat leuk!
    Zon dag moet je eigenlijk ieder jaar doen!!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dit zijn momenten om te koesteren! Als enig kind kan ik hier alleen maar stik en stikjaloers op zijn! Dat het genieten was zie je aan al die stralende gezichten!

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een bericht achterlaat, ik lees ze met plezier.
Groetjes, Jannie