zaterdag 11 oktober 2014

Begin kussen 3 en Babyborn setje

Wat een herfstweer vandaag! Vanmorgen nog goed weer, maar nu : plenzen van de regen! Vanmiddag zouden we eigenlijk een eindje fietsen, manlief en ik, maar dat ging dus niet door.
Is ook niet erg, ik begon gewoon aan kussen nummer drie voor op de bank:


Patroon van de granny komt uit mijn bijna 30 jaar oude handwerkboek: "Baedeker voor de vrouw".

En ook weer lekker aan de Baby Born kleertjes gewerkt. Alweer een setje af!

.

Ach, regen heeft ook zo z'n voordelen, hihi.

Fijn weekend!


P.S. Kijk ook eens op mijn Pinterest borden.....! Ik heb inmiddels een speciaal "Baby Born bord".

1 opmerking:

  1. Met je baby born setjes kan je vast een behoorlijke pagina vullen op pinterest denk ik. En je derde kussen wordt vast ook weer heel mooi! Je ziet, regen is een goed excuus om te handwerken.
    Grtjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een bericht achterlaat, ik lees ze met plezier.
Groetjes, Jannie