maandag 29 september 2014

Positief....

Lieve bloglezers,

Allereerst heel hartelijk bedankt voor alle vormen van medeleven. Het was zo fijn om jullie steunbetuigingen te lezen in deze hele spannende tijd en te weten dat er voor ons gebeden werd en op heel veel lieve andere manieren aan haar gedacht werd.

Daarom geef ik jullie graag een update van hoe het nu gaat met mijn zus.

Na een hele spannende week mag ik nu een positief bericht schrijven, zij het voorzichtig....
Afgelopen vrijdag heeft ze haar laatste bestraling gehad. Dat ging steeds moeizamer en we zijn ontzettend bang geweest dat ze het niet zou halen.
De arts bleef zeggen dat het een paar dagen na de bestralingen beter zou moeten gaan. En, God zij dank, dat gebeurde..... 
Er is opnieuw een behandelplan gemaakt hoe ze weer kan aansterken en vooral GROEIEN, want ze is heel erg afgevallen. 

Hoe het verder allemaal zal gaan is voor ons ook koffiedik kijken, maar we zijn hier al zó blij mee!

Heerlijk om weer wat vrijer te kunnen ademen na vanmiddag!


foto van internet

6 opmerkingen:

  1. Fijn dit te lezen!
    We blijven aan jullie allemaal denken en bidden!
    Zo veel zorgen... zo veel te vragen...
    Er is er Een die kan helpen!!!

    Lieve groet,
    Marian

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh Jannie, wat verdrietig! De afgelopen week heb ik nauwelijks blogberichten gelezen en ik las nu beide berichten tegelijk. Ik zal ook voor jullie bidden, Hij geeft rust en kracht. Ik ben blij met jullie dat het nu voorzichtig positief is.
    Lieve groet, Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Fijn dat ze omhoog klimt na de bestraling. Je leeft echt bij de week zo hè?

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Fijn dat het een beetje beter gaat... veel moed aan je zus! Het kaarsje hier blijft branden!
    Liefs!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat fijn dat je een beetje positief kan zijn. Ik zal voor jullie blijven bidden.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Fijn dat je toch weer iets positiefs kan schrijven, langzaam maar zeker zal het wel beteren. Hopelijk kan ik hetzelfde schrijven binnenkort, want ook hier wordt voor slecht nieuws gevreesd morgen. We steunen mekaar, daarom zijn er in blogland zoveel fijne mensen!
    Grtjes en sterkte, rita.

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een bericht achterlaat, ik lees ze met plezier.
Groetjes, Jannie