vrijdag 5 september 2014

Labels

Op het blog van Nienke zag ik een leuk idee. Zij maakte van het kartonnen "binnenrolletje" van een rol cadeaupapier enveloppen.  Super om zo materiaal te hergebruiken. Ik besloot om ook het kartonnetje te bewaren, voor "ooit".

Een paar dagen geleden had ik een cadeautje voor iemand gemaakt, waaraan ik een kartonnen labeltje wilde hangen. Helaas waren mijn labels op en opeens schoot mij het rolletje weer te binnen. Zou ik daar ook in plaats van enveloppen misschien labels van kunnen knippen? Ik moet zeggen, dat het buitengewoon goed lukte. Om het geheel een beetje aan te kleden zocht ik in mijn kast bij de knutselspullen of ik iets had om erop te plakken. En ja hoor, ik vond een hele ris stickers, die je met een ijsstokje van het cellofaan af moest wrijven.  En ook dat ging buitengewoon goed. 

Resultaat als volgt:


Gaatje erin, grof stukje touw eraan, persoonlijke tekst erop, en het cadeau zag er meteen een heel stuk gezelliger uit. 


En ja, je knipt een heleboel labels uit één rolletje, dus ik kan weer even vooruit!

Fijne dag allemaal!


4 opmerkingen:

  1. Hé wat leuk Jannie!
    Ik heb ook nog zo'n velletje met een ijslollystokje liggen....
    Wist eigenlijk niet goed wat ik er mee moest.....
    Maar dit is een leuk ideetje!

    Groetjes,
    Marian

    BeantwoordenVerwijderen
  2. leuke idee jannie ik zie dat je heel creatief bent...ik hou zo meer van haken

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een top idee! Weeral iets bijgeleerd ivm recycleren! Je had wel prachtige stickers om je labels te versieren!

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een bericht achterlaat, ik lees ze met plezier.
Groetjes, Jannie