zaterdag 6 september 2014

Kussen nummer twee!

Even een snelle update: kussen nummer twee is af!


Het patroon heb ik hier vandaan. Het lijkt op het patroon van een normale granny, maar dan tóch anders.
Het enige wat ik anders zou doen, is het wisselen van kleur. Nu heb ik dat steeds op dezelfde plek gedaan en dat zie je. Als je steeds op een andere plek begint dan zul je dat volgens mij veel minder zien.

Het kussen heb ik iets minder strak opgevuld, misschien dat ik er nog een beetje vulling bij moet doen.  De achterkant is weer een restant van de overgordijnen. Sluiting ook weer met drie knopen. (zie kussen nummer één)

De wol die ik hiervoor gebruikt heb is de Super Soft van de Zeeman. Haakte prima met haaknaald nummer 4. 

Zo , en nu op naar nummer drie...

4 opmerkingen:

  1. leuk jannie dat je de tweede af hebt...lijkt me niet moeilijk om te maken, met grannies kan je alle kanten op...jannie ik volg je nu ook op facebook..onder mycozylittlespace.....fijne weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Al 2 kussens om je kamer op te vrolijken! Knap van je! Zo zie je maar, een mens leert nog altijd bij, zelfs van je eigen fouten die je achteraf vindt, maar zo erg is het nu ook weer niet :-)
    Grtjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi Jannie! Ik ben benieuwd hoe nr. 3 eruit gaat zien.
    Groetjes, Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Je bent goed bezig meid!!
    Jij hebt het vast wel gezellig in huis voor de echte winter invalt

    Groetjes,
    MArian

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een bericht achterlaat, ik lees ze met plezier.
Groetjes, Jannie