vrijdag 22 augustus 2014

Potten gepimpt

Nog steeds ben ik bezig om accessoires te maken/zoeken na de opknapbeurt van de huiskamer.

Een hele tijd terug kocht ik bij de Action (heerlijke winkel) drie glazen potten. Deze potten had ik al eerder gekocht, gepimpt en cadeau gegeven (zie dit bericht).
Nu heb ik het heel anders aangepakt. Ik printte een aantal labels en plakte ze op de pot. Met lint versierde ik de hals van de potten, hing er nog een hartje aan en dat was het hele verhaal. 



Zelf ben ik er wel tevreden mee.


De kast is heeft een heel eigen accent gekregen, zo met mijn (meest zelfgemaakte) spulletjes.

Fijne dag allemaal!




7 opmerkingen:

  1. Wat ziet dat stukje kamer er gezellig uit, Jannie!!

    Groetjes,
    Marian

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat ziet er heel gezellig uit zo!
    Groetjes, Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig en leuk gedaan, je potten! Zo wordt je kamer heel gezellig met zelfgemaakte spulletjes, dat geeft net dat extraatje meer!
    Grtjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een gezellige potten zo! Wat kan je daar van opknappen hè? Geeft een leuke touch aan het geheel.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooi met die labels! Waar vond je die? Zou ik wel willen naäpen!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Lekker effe googelen op Vintage labels (afbeeldingen). Je weet niet wat je ziet, zo veel! In Word plakken en op de goede grootte uitprinten. Succes!

      Verwijderen
  6. Wat een mooi hoekje in je woonkamer, leuk om zo heerlijk bezig te zijn hè ;)
    Fijne nieuwe week, liefs, Sonja

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een bericht achterlaat, ik lees ze met plezier.
Groetjes, Jannie