zondag 17 augustus 2014

Eindelijk....nummer vier!

Vanmiddag heb ik het vierde gordijn voor ons tuinhuis (eindelijk) afgemaakt.
(zie hier en hier voor eerdere blogberichten hierover)


Ik moet er nog twee voor de deuren. Dat betekent nog 16 blokken, deze blokken aan elkaar haken en lussen eraan haken. Nog best een werkje, maar het blijft een leuk tussendoortje.

Maar nu leg ik het even stil, want al een paar dagen liggen deze bolletjes mij aan te kijken. 


De kleuren passen heel goed bij ons in de huiskamer. En de kussens op onze bank ogen ineens ontzéttend saai.....

Mijn haaknaald ligt al klaar. Ik houd jullie op de hoogte.

3 opmerkingen:

  1. Knap hoor Jannie, je vierde gordijntje al klaar! Misschien nog eens een fotootje plaatsen nu met alle gordijntjes erop? En dan binnenkort nog een keer als de deur ook klaar is, dat komt nog wel. En de nieuwe kleurtjes wol zijn mooie pasteltintjes, benieuwd welke kussens je daaruit zal toveren.
    Grtjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja dat zou ik ook graag zien... het huisje met de gordijntjes! Ze zijn prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het is zo'n mooi patroontje van de gordijnen.

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een bericht achterlaat, ik lees ze met plezier.
Groetjes, Jannie