dinsdag 8 juli 2014

Een verrassing......

Een paar weken geleden deed ik mee aan een give away op het blog van Hobbyrita's Handwerkwereldje. Een heel leuk blog! Hoe zij onder andere over haar poppen kan schrijven is echt heel vermakelijk om te lezen. Bezoek haar blog maar eens een keer.

Wat denk je? Ik was één van de gelukkigen! Ik had een verrassingspakket gewonnen!!! Nu ben ik gek op verrassingen, vooral leuke,  en dit is er één. Vandaag kwam het pakketje binnen. Heel geheimzinnig, er zat een plastic zak omheen, want het moest helemaal vanuit België naar Nederland gestuurd worden. ;-)


Toen de zak eraf was, wist ik nóg niks!


Het werd alleen maar spannender!


Die Rita had toch zó haar best gedaan. Een doos vol met allerhande handwerk- en knutselspulletjes. Wacht, even een foto zodat het wat duidelijker wordt wat er allemaal inzat.


Ik noem het even op: een bol roze wol, twee kleine bolletjes wol met een glitterdraadje erdoor, kleuren oranje en groen. Met het zien van de wol schoten mij meteen wel duizend mogelijkheden door het hoofd. :-D

Een koddige kabouter, door Rita gemaakt, met de muts ver over zijn oren getrokken tegen de kou. Nu denk ik dat hij bang was gedurende de reis koude oren te krijgen. Hij moest per slot van rekening naar het koude Noorden reizen.....



Een aantal knoopjes in verschillende kleuren en maten. Ze zaten keurig verpakt in een vrolijk zakje, maar ik heb ze maar even eruit geschud, zodat je ze beter kan zien.

Een kaartje met decoratielint. Daar wist ik ook meteen een bestemming voor, ik wil nog een paar potten pimpen voor in de huiskamer. De potten had ik al in huis, maar decoratiemateriaal nog niet.

Een stoffen zakje met het échte label van Hobbyrita eraan. Hierin kan ik mooi mijn handwerkje vervoeren als ik onderweg ben. 


En last, but not least, een heel lief kaartje van Rita met een prachtige tekst:

Geluk is.... houden van dat wat je hebt.

Als dat geen mooie afsluiter is!

2 opmerkingen:

  1. Inderdaad, die laatste zin, daar is niets aan toe te voegen!
    Wat leuk hè om zo'n verrassingspakket te krijgen!
    Leuk!
    En met de inhoud weet jij wel raad!!

    Groetjes,
    Marian

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een uitvoerig verslag! Dit doet deugd te zien dat je er zo blij mee bent en dat is toch de bedoeling van een give away dacht ik??? Je zal zeker wel raad weten met de wolletjes en de rest en de kabouter krijgt vast een plaatsje kort bij de verwarming :-) en dat tekstje, nu dat vond ik van toepassing voor jou. Succes met je give away en de rest Jannie!
    Grtjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een bericht achterlaat, ik lees ze met plezier.
Groetjes, Jannie