vrijdag 18 juli 2014

De helft hangt.....

Met de gehaakte gordijntjes schiet het ook al aardig op. Inmiddels heb ik drie van de zes gordijntjes af. Ik kon het niet laten om ze alvast op te hangen. Als je bij ons achterom komt, dan kijk je meteen op de zijkant van het tuinhuis. Daarin zitten twee ramen, en voor die ramen heb ik ze alvast opgehangen. Middelste zoon was zo lief om de roedes op te hangen.


Het is zo leuk als je ze boven de geraniums ziet hangen... ik word er gewoon een beetje blij van. 

De derde heb ik ook maar alvast opgehangen. Een stimulans om door te haken.....tot ook de laatste drie klaar zijn. Het blijft een leuk tussendoortje. Ik ben nu precies op de helft. Maar de bolletjes katoen gaan mee op vakantie, dus dat geeft nieuwe hoop  ;-)

Zo ziet het er van de binnenkant uit.


Hoewel we het tuinhuis echt als bergruimte gebruiken, is het toch een stuk leuker geworden. Jongste zoon vond het maar onzin, gordijnen in het tuinhuis, maar ik ben er tevreden mee.

Fijne dag allemaal! En houd je een beetje rustig met die hitte :-D

P.S. het patroon kreeg ik van: De gelukkige naaister

6 opmerkingen:

  1. het ziet er erg gezellig uit met die gordiijntjes en die mooie bloemen ervoor!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. O, wat gezellig!!!!
    Het is echt zo'n snoeperig poppenhuisje zo met die geraniums er voor...
    Hans en Grietje kunnen zo achter de ramen gaan zitten zwaaien.
    Oh nee, Jan Klaassen en Katrijn... die zijn nog leuker!!

    Ik heb vandaag het haakwerk aan de kant gegooid....
    Pfft.... 33,4 graden... dan kan ik geen haaknaald in mijn handen houden!!

    Groetjes,
    Marian

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Voilà zie! Dat ziet er perfect uit! Mooi met die rode geraniums!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Schattige gordijntjes Jannie! Echt superlief zo aan je tuinhuisje boven de bloemetjes! En je hebt gelijk, zo is het een stimulans om door te doen!
    Dit komt goed!
    Grtjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wauw! Dat maakt zo'n tuinhuisje direct meer af! Mooi ook, met die geraniums er voor. Heel gezellig.

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een bericht achterlaat, ik lees ze met plezier.
Groetjes, Jannie