donderdag 5 juni 2014

Opkikkertje

Opkikkertjes, je ziet ze al vaak voorbijkomen. Een potje met een gehaakt kikkerkopje erop. Bizzy Bee Klaske heeft het patroon op haar blog staan. 

Voor een goede kennis, die ziek is en ik het ziekenhuis heeft gelegen, maakte ik mijn eigen variant.


De basis voor dit idee komt van mijn vorige week bedachte mok warmer (klik).
Ik gebruikte een klein stukje rood/wit geruite stof en (kikker-)groen biaisband en appliqueerde een kikkerkopje op de mok warmer. Deze keer heb ik als sluiting een knoop gebruikt. Een paar zakjes opkikker erin, een leuk cellofaantje erom met een kaartje eraan en je hebt een origineel cadeautje. 

Fijne dag allemaal!

6 opmerkingen:

  1. Deze vind ik echt SUPER leuk!!
    Daar zal de zieke zeker van opknappen, al was het alleen al mentaal...
    Als je toch zo iets krijgt dan moet je daar toch met een glimlach naar kijken?

    Groetjes,
    Marian

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super goed gevonden en super knap gemaakt! Alleen dat opkikkertje van Maggi hebben ze volgens mij niet in België. Misschien wel bij Albert Hein in de stad? (hoopik)
    Dit heb ik meteen gepind!
    En weet je wat (plaagplaag ;)) Misschien moet je er nog eentje voor jezelf maken voor na het WK! (grapjehoor!)
    Haha fijne dag nog!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Wij spreken mekaar nog wel, Onlie Mie......(hihi)

      Verwijderen
  3. Echt weer heel leuk gedaan hoor Jannie en zomaar helemaal zelf uitgedokterd, super! 1 probleem: hier in België bestaan die "opkikkertjes" niet om erin te doen.
    Grtjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een bericht achterlaat, ik lees ze met plezier.
Groetjes, Jannie