zondag 1 juni 2014

Klaar voor het WK.

Binnenkort begint het WK voetballen van 2014. Op 13 juni is de eerste wedstrijd van Nederland, als ik het goed heb. 

Gisteren kreeg ik een klein, maar grappig ideetje (vind ik zelf). Ik heb het vanmorgen meteen maar ten uitvoer gebracht. 


Als je tijdens een spannende wedstrijd vergeet je koffie of thee op te drinken, is dat niet erg. Deze "mok warmer" houdt hem wel eventjes warm.

Ik maakte hem van oranje tricot, twee lagen met fiberfill ertussen. De rood-wit-blauwe vlag is van vilt, en gaat door het oor naar de andere kant van de mok. Een klittenband sluiting aan het einde van de vlag zorgt ervoor dat de "mok warmer" van de mok afgehaald kan worden, zodat je de mok gewoon kunt afwassen.


Fijne zondag allemaal!

3 opmerkingen:

  1. Knap! Je zal het nodig hebben...dat troostdrinken! Let maar op! ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Grappig bedacht Jannie!
    Ik ben een beetje anti-oranje dingen, het voetballen boeit mij dan ook absoluut niet en kan mijn hoofd schudden om al die gekte er omheen. Ik vind het allemaal een beetje overdreven. Voetballen? Oke. In de WK? Oke, maar moet daar nu altijd zó overdreven over worden gedaan?
    Het gaat mijn verstand te boven.
    Maar.... ze doen allemaal maar wat ze willen!! Ik vind het prima, zolang ik er maar geen last van heb.
    Het idee van deze warmer vind ik trouwens wel heel erg leuk!! (maar dan in andere kleuren.... ;-) )

    Groetjes,
    Marian

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een bericht achterlaat, ik lees ze met plezier.
Groetjes, Jannie