zaterdag 7 juni 2014

Badkleding show....

Een warm Pinksterweekend staat voor de deur! Baby born is er in ieder geval klaar voor. 


Ze kan kiezen uit maar liefst drie badpakjes. De eerste is een gebreid badpak met eveneens gebreid zonnehoedje. De tweede is een rode tricot bikini met ruches en een bandana. De derde is een witte tricot bikini met rood/wit bloemenrandje en een bandana met zonneklep. Welke vind jíj de mooiste?

Van het linker badpak met zonnehoedje heb ik een patroon gebruikt van Wolly online gebruikt, de andere twee zijn eigen ontwerpen. 







Hier zie je de achterkant van het badpakje.





Bij deze foto zie je dat het bovenstuk van de bikini met klittenband sluit en dat de bandana een stukje elastiek heeft in plaats van een striksluiting. Een kind kan dus heel gemakkelijk de kleertjes aan- en uittrekken.
















Ook bij de rode bikini sluit het bovenstuk met klittenband.



Een heel fijn en zonnig Pinksterweekend toegewenst!


3 opmerkingen:

  1. Geweldig! Als er hier ooit kleindochters komen ga ik me daar ook eens mee bezig houden!
    Welke de mooiste is? Ik kan niet kiezen manneke! Die zijn alle 3 schattig... Als ik echt moet kiezen : de middelste!
    Fijne Pinksterdagen!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat gek, ik had gereageerd, maar het duurde heel lang en toen was de reactie ineens weg. Dan nog maar een poging.
    Wat een schattige stelletjes! Als ik écht moet kiezen, vind ik de middelste het leukst. Die roezeltjes vind ik zo lief.
    Groetjes, Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ze is er helemaal klaar voor! En dan maar liefst keuze uit 3 stuks, ze wordt verwend!! Fijn dat je aan ons toont hoe je het gemaakt hebt, die tips kan ik ook wel gebruiken misschien voor mijn poppen hier of voor de barbies :-) Ze zijn alledrie even mooi, prachtig gedaan Jannie!
    Grtjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een bericht achterlaat, ik lees ze met plezier.
Groetjes, Jannie