donderdag 8 mei 2014

Voor het goede doel.

Zaterdag aanstaande wordt er van onze kerk een Lentefair georganiseerd. Er zal dan van alles te koop zijn: onder andere kleine prullaria, spullen uit grootmoeders tijd en "new look home decoratie", zo belooft onze Nieuwsbrief. Ook zijn er heel veel andere activiteiten bedacht. De gehele opbrengst is voor 't Dijkhuis. 


Omdat er ook "kleine prullaria" te koop zijn, heb ik voorgesteld om een aantal waxinelichtjes (zie dit bericht op mijn blog) om te haken. Bovendien heb ik van restjes stof een aantal geurzakjes gemaakt. Voor de versiering stikte ik er wat lint en kant op en bond er hier en daar een hartje aan. Het is per slot van rekening zondag Moederdag! 





Nog even de geurzakjes apart op de foto. Best schattig toch?


En nu maar hopen dat de boel verkocht gaat worden. Het is te hopen dat het zaterdag een beetje mooi weer is, of in ieder geval droog, want ook buiten zijn activiteiten gepland. De vooruitzichten zijn niet geweldig, maar ach, het weer wordt wel vaker verkeerd voorspeld.  ;-)



Van de week maakte ik ook weer zo'n stoere jongensrugzak. Inmiddels heb ik hem al zo vaak gemaakt, dat ik het patroon bijna uit mijn hoofd weet.  Deze keer heb ik het patroon op verzoek wat aangepast en is de rugzak een stuk groter geworden. Hopelijk is Gijs er blij mee.


Zo, ik heb jullie weer bijgepraat, en ga weer naar mijn breiwerkje. Wat dat wordt, zien jullie een andere keer.

En als jullie nou denken dat ik de hele dag zit te handwerken, zal ik je uit de droom helpen: ik heb vanmorgen een uur "met stokken gelopen"(Nordic Walking),  boodschappen gedaan en vanmiddag een groot stuk van mijn badkamer gesopt. En toen was de energie op! Dus beloon ik mijzelf even met een breiwerkje., dat heb ik wel verdiend!

Groetjes, Jannie

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Wat leuk dat je een bericht achterlaat, ik lees ze met plezier.
Groetjes, Jannie