maandag 5 mei 2014

Macadamia-chocokoeken

Met Sinterklaas kreeg ik het boek "Rudolph's Bakery". Een fantastisch boek met oneindig veel lekkere recepten voor koeken, taarten, desserts enzovoort. Een heerlijk boek, letterlijk en figuurlijk! ;-)
De recepten kloppen precies en als je iets niet begrijpt is er altijd nog de site van 24Kitchen, waar je een instructiefilmpje kunt bekijken.



Afgelopen weekend bakte ik de macadamia-chocokoeken. Ik had nog veel chocolade paaseitjes over, en de pure kon ik mooi als ingrediënt in deze koeken gebruiken. Ze waren echt heerlijk.



Mocht je ze ook eens willen bakken, kijk dan op deze site voor het recept. 

Ik moet nu alleen nog op zoek naar een recept om de witte paaseitjes in te kunnen verwerken. Tips zijn altijd welkom. Witte chocolade wordt hier in huis bijna niet gegeten, en anders zit ik met Sinterklaas nog met witte paaseitjes in huis, haha !!!


Een hele fijne dag allemaal!

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Wat leuk dat je een bericht achterlaat, ik lees ze met plezier.
Groetjes, Jannie