woensdag 14 mei 2014

Instellingen.

"O, nee, alweer een bericht van Jannies Hobbyhoek!"
Ik hoop niet dat je dat nu meteen denkt. :-D

Vandaag heb ik wat zitten rommelen met de instellingen op mijn blog. Ik wilde graag een link plaatsen naar de Give Away van Onlie Mie, maar omdat ik (nog) niet zo handig ben met al die instellingen en mogelijkheden, moest ik echt gaan proberen en zoeken. Voor mij moeilijker dan een handwerkje!!
Maar het is gelukt. Kijk maar in de balk aan de rechterzijde! Als de link het niet doet, wil je dat dan even aan mij laten weten? Dan heb ik toch nog iets fout gedaan......

Ook heb ik de instelling van Google+ veranderd. Sinds een aantal weken gebruik ik Google+ in plaats van het blogger profiel. Daarom had ik op mijn blog de instelling staan dat alleen Google+ gebruikers konden reageren, maar daar was ik mij helemaal niet van bewust.
 Omdat ik dat bijna "discriminatie" vind, heb ik dat nu veranderd, zodat iedereen kan reageren. (als dit niet zo is, laat het mij dan ook even weten...)

Enige minpunt is nu wel dat de reacties van mijn bloglezers die ik via Google+ had binnengekregen, nu zijn verdwenen. Maar, lieve en vaak trouwe "reactie-achterlaters", wat jullie geschreven hebben zit in mijn hart, hoor!

Als ode aan jullie dan ook onderstaande foto van de harten die bij mij in het kleinste kamertje hangen.


Ze zijn maar al te waar!

Ach, en als ik soms één van jullie reacties niet meer weet, kan ik het altijd nog opzoeken in mijn mails. Die heb ik allemaal nog.....
;-))

9 opmerkingen:

  1. Ja, het is altijd wat zoeken met bloggen Jannie! De link werkt niet bij mij, dus toch iets fout gedaan vrees ik. Ik sla eerst de foto van de give away op bij mijn afbeeldingen. Dan doe meestal bij ontwerp, een gadget toevoegen, je kiest afbeelding, dan vul je het veld in, je haalt de afbeelding op van je computer bij afbeeldingen en de link, dan doe je de blog open en kopieert het blogadres en plakt het bij "link". Hopelijk begrijp je het zo. Anders mag je me mailen of bellen via skype kan ook. Succes ermee!
    Grtjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je Riat, voor je uitleg. Ik ga het morgen proberen. Volgens mij had ik het zo gedaan, maar ik zal me wel vergist hebben.
      Kom ik er niet uit, dan hoor je het nog.
      Fijen avond.
      Groetjes, Jannie

      Verwijderen
  2. Lieve Jannie,

    Bloggen blijft proberen (en voor je gevoel klungelen)!! Ook ik pruts wat dat betreft liever aan een moeilijk patroontje dan aan een computer... Maar bloggen is gewoon zo leuk en verslavend.... En... je wilt natuurlijk ook wel graag dat je blog er leuk en leesbaar uitziet, dus... je blijft aan het sleutelen... Ik ken dat wel hoor!!
    Enne... als ik rechts op het plaatje klik kom ik NIET bij de give away...
    In je verhaal klopt de link naar onlie mie wel, maar kwam ik ook niet op de give away, alleen op haar blog...

    Succes er maar weer mee!!
    Ik ga HAKEN!!

    Groetjes,
    Marian

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dag Marian, Ik heb uitleg gekregen van Rita, zie hierboven. Dus morgen een tweede kans!
      Groetjes, Jannie

      Verwijderen
  3. Hallo Jannie. Je bent een schat dat je die link wil plaatsen. Probeer inderdaad Rita haar werkwijze maar... dan lukt het zeker. Ik heb ook geknoeid in het begin hoor.
    Leuk dat we nu op gewone manier kunnen reageren...
    Nu heb ik zelf ook een vraagje... hoe heb je die bloglovin er op gekregen want die vind ik nergens bij de ontwerpen?
    Je ziet ... ik ben nog een grotere kluns.
    Nog een dikke mercie voor de vermelding van mijn give away!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi Onlie Mie(Kris),
      Morgen ga ik het nog eens proberen. Dat van die bloglovin heb ik weer op een ander blog gezien. http://karinjoan.blogspot.nl/2013/04/bloglovin-hoe-werkt-dat-nou.html
      Ben er wel even mee bezig geweest, maar het staat er nu op.

      Trouwens, je kunt in dit niet gauw een grotere kluns zijn als ik, hoor!Vooruit, dan zijn we even grote klunzen, haha.

      En dat van die give away: graag gedaan!

      Succes en groetjes, Jannie

      Verwijderen
    2. Yesyesyes!!!! Gelukt! DAnkjeWeLLLLL!

      Verwijderen
  4. De link doet het nu Jannie! Het is je dit keer wel gelukt! Eenmaal je weet hoe, is het een peuleschil om het te doen. Als je nog vragen hebt over iets mail me gerust!
    Grtjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Doe ik Rita, en nogmaals bedankt voor de hulp!
      Fijne dag, Jannie

      Verwijderen

Wat leuk dat je een bericht achterlaat, ik lees ze met plezier.
Groetjes, Jannie