maandag 12 mei 2014

Babyborn in het nieuw.

Ja, hoor, ik heb er weer ééntje af! Ze zijn ook zo leuk om te maken, je wordt er zelf weer bijna kind van...


Roze is bijna altijd favoriet bij kleine meisjes, dus deze keer koos ik er ook weer voor. Maar dan wel in een hele felle neonkleur, met accenten donkerblauw en wit. De wol komt van de Action. Het patroon van truitje en mutsje kun je vinden op de site van de Breikraam

Door het donkerblauwe ruche aan het mutsje is dit een zonnehoedje geworden, zo lijkt wel. 

.

Het broekje is van joggingstof gemaakt, en om het af te maken naaide ik een broderie ruche onder aan de pijpjes.


Een leuk zomers setje is het zo geworden. Ik houd er ook altijd rekening mee dat het setje gemakkelijk is aan en uit te trekken, want ik vind dat het kindje dit zelf moet kunnen doen. Goed voor het zelfvertrouwen...... hihi.

Groetjes van Jannie.

1 opmerking:

  1. Superschattig! Ik zag het broekje al "op je eigen plekje" liggen aan de machine... Ik was al benieuwd wat je maakte!

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een bericht achterlaat, ik lees ze met plezier.
Groetjes, Jannie