zaterdag 19 april 2014

Vorderingen South Bay sjaal.

Ik dacht dat ik hem af had. Mijn South Bay sjaal. Maar nu ik hem een paar keertjes omgeslagen heb en een avondje heb uitgeprobeerd vind ik hem toch een beetje krap. Gelukkig heb ik nog een bol wol over, dus die ga ik er toch maar 'even' aanhaken.  



Dat "even" duurt bij mij momenteel iets langer, want de armen werken niet helemaal mee. En dat heeft een goede reden. Ik ben afgelopen donderdag met de vriendin van mijn middelste zoon wezen winkelen.  
In de hoofdstad van Noord Brabant, juist, ja, 's-Hertogenbosch. ;-)
En wat hebben ze daar bij de koffie? Ook juist, de enige echte Bossche Bollen. Toen we aankwamen, hebben we onszelf eerst maar eens op zo'n bol getrakteerd natuurlijk....



Daarna hebben we vreselijk veel gepast, waarna we niet eens zo heel veel hebben gekocht. We troffen het, want het was ook nog terrasjesweer, dus halverwege heerlijk neergestreken op een terras op het marktplein, heerlijk broodje gegeten en mensen gekeken. Dat kan zo leuk zijn.....
Veel gelachen, we weten nu ook dat "schoondochter" geen lange rokken moet dragen......

Maar goed, daarom werken de armen en benen niet helemaal zoals het hoort. Dat wist ik van tevoren, maar ik heb het er wel voor over. Soms moet je wel eens een "domme" keuze maken, want anders gaat alles je neus voorbij. En ik heb er vreselijk van genoten, dusssss.....

Fijne Paasdagen!

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Wat leuk dat je een bericht achterlaat, ik lees ze met plezier.
Groetjes, Jannie