woensdag 9 april 2014

Pauze.

Vanmorgen ben ik al aardig actief geweest, vind ik zelf. En daarom mag ik nu als beloning een stukje schrijven... 
Het zonnetje lonkt ook al om naar buiten te gaan. Heel wat anders dan gisteren, kijk maar naar onderstaande foto's. De eerste is gisteren gemaakt en de tweede daarnet.






Vanuit onze tuin kijk je zo een prachtig park in waar het heerlijk wandelen is.
Toen de kinderen klein waren, hebben we daar ook vaak gepicknickt.
Kinderfeestjes vieren gaat daar ook goed!






Ik laat jullie ook even mijn acties van de laatste dagen zien.

Mijn South Bay stola vordert al aardig.


Als ik te lang bezig ben met één beweging, krijg ik nogal eens last van mijn handen/armen. Daarom heb ik meestal verschillende dingen onder handen. Ben ook bezig met een paar pannenlappen. Ik had nog een nieuwe theedoek liggen, met de bedoeling daar ook nog eens een randje om te haken. Maar ik zag dat een paar van mijn pannenlappen slijtplekken vertoonden. Aangezien de kleur van de theedoek wel bij mijn keuken past, ben ik de theedoek aan het verbouwen tot pannenlappen. Voor de lol en voor "nuttig" gebruik. Twee vliegen in één klap.


Een stemmetje zegt mij nu: "Jannie, het is tijd om de pauze te beëindigen". Laat ik maar naar dat stemmetje luisteren, des te meer kans is er dat ik ook nog even in het park kan gaan lopen.....


Ik wens jullie allemaal een hele fijne dag.


Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Wat leuk dat je een bericht achterlaat, ik lees ze met plezier.
Groetjes, Jannie