donderdag 3 april 2014

Oude wijven koek....

Gisteren vierde ik mijn verjaardag. Wat een prachtige dag! We hebben gauw de tuinset buiten gezet, zodat we 's middags heerlijk buiten hebben kunnen zitten. Het is ooit één keer meer voorgekomen dat ik mijn verjaardag buiten kon vieren, dus dit was al een cadeautje op zich...
Ja, en als je vijftig wordt kun je wel een geintje verwachten. Mooi ingepakt kreeg ik een lekkere koek.


Met een dikke knipoog. Bedankt zus!

Ook kreeg ik van een lieve vriendin deze twee handwerkboeken om nieuwe ideeën en inspiratie op te doen. Zo lief dat ze weet hoe blij ik daarmee ben!



Natuurlijk ben ik nog veel meer verwend, maar dit wilde ik even met jullie delen.

Ik weet wel wat ik de komende tijd zal gaan doen.  Maar eerst ga ik deze vriendin maar eens verrassen, want volgende week is zij zelf jarig. Hopelijk is ze net zo blij met dat wat ik voor haar in gedachten heb.
Ik laat jullie nog wel weten wat het geworden is, maar nu nog even niet ;-)

2 opmerkingen:

  1. Ach ja... je hoeft geen 50 te zijn om 'een oud wijf' te zijn...
    Maar zo'n grapje kan ik ook wel waarderen!!
    Fijn toch, dat je een keer buiten je verjaardag hebt kunnen houden!

    En heerlijk... een paar creatieve boekjes! Ze weten in ieder geval waar je hart ligt!
    Is alleen al zo fijn om door te bladeren, vind je niet?

    Geniet ervan, en je creaties zullen we vast wel weer op je blog zien!!

    Groetjes,
    Marian

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Haha lekkere koek! En dikke proficiat! Welkom bij de vijftigers (ai ik zit er al een tijdje! 't Is er zo slecht nog niet!)
    Fijn die boekjes. Daar zou ik ook ontzettend blij mee zijn. Benieuwd wat je gaat maken!
    grtjs

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een bericht achterlaat, ik lees ze met plezier.
Groetjes, Jannie