dinsdag 29 april 2014

Geborduurd geurzakje

Vandaag maakte ik mijn geurzakje af. Ik ben er inmiddels wel achter dat borduren heel leuk is om te doen, maar dat er wel veel tijd in gaat zitten. Bij naaien, breien en haken ben je zo een eind op weg, maar bij borduren zie je niet echt dat je vooruit komt. 
Klein maar fijn, zullen we maar zeggen. ;-)


Maar het is best goed gelukt! Toch?






Als voering gebruikte ik een lichtblauw katoentje met witte hartjes. Ik naaide het zakje met de naaimachine in elkaar. Dat ging wél lekker snel, haha. In het zakje heb ik geurkorrels gedaan met een lekker lavendelluchtje. Ik denk dat het een moederdagcadeautje gaat worden voor mijn eigen lieve moedertje. (hoop dat ze dit blogbericht niet leest.......)





 Nog even een close up van het geborduurde boeketje.











Ik ben een tevreden mens! Groetjes en een fijne avond.

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Wat leuk dat je een bericht achterlaat, ik lees ze met plezier.
Groetjes, Jannie