woensdag 26 februari 2014

Super vakantie, met griep

Vorige week was het dan zover, op naar Tenerife. Heerlijke vakantie gehad, een voorspoedige reis, geweldig verblijf en meest zonnig weer gehad. Met 18 tot 20 graden op het strand was het daar goed toeven, hoewel de wind een beetje fris was. En dat heeft me misschien de das omgedaan, ik kreeg griep. Maar toch nog veel gezien (leve de paracetamol !!). We hebben voor drie dagen een auto gehuurd en zijn het binnenland ingetrokken. Daar was het wel een heel stuk frisser, maar ook heel bijzonder. Dan zie je het leven zoals het op Tenerife is, en eet je met zijn tweeën voor € 4,00 (echt waar!) een complete maaltijd inclusief drinken. Het was een Heerlijke Vakantie! Ik dacht de griep op Tenerife te laten, maar helaas is tie in mijn koffer meegereisd. Het is hier in huis nu al twee dagen errug rustig; ik ben mijn stem kwijt en kan echt alleen maar fluisteren en hoesten. Maar stop het geklaag nu, want het gaat al weer een stuk beter. Hieronder een paar fotootjes ter impressie.





En ook nog een prachtig boek gelezen. Heerlijk, er is nog een tweede deel, "Mijn dochters droom", ga ik gauw bij de bibliotheek reserveren.....



Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Wat leuk dat je een bericht achterlaat, ik lees ze met plezier.
Groetjes, Jannie