woensdag 12 februari 2014

Appelsapflesjes

Een tijdje terug vond ik in de prullenbak (ja, echt) van onze zoon een aantal lege plastic appelsapflesjes. Nu zit er normaal gesproken alleen maar papier in zijn prullenbak, en dat was nu ook het geval, dus kon ik de flesjes er gemakkelijk uitvissen. De dames van inhaken brachten me op een leuk en simpel idee. Gewoon een koord van lossen haken en op het flesje plakken. Ik heb de flesjes eerst met dubbelzijdig tape beplakt en toen het koord eromheen gedaan. Dat was wel een precies werkje, maar ikzelf vind het wel leuk geworden. Omdat het er nog een beetje kaal uitzag, kwam de doos met lintjes uit de kast. En dit is het resultaat.
 

 
 

 
 
Het bijbeltje op de voorgrond is van mijn in december 2012 overleden schoonvader geweest. Het is echt een oud bijbeltje. Met een lintje eromheen is het een mooi geheel geworden met de rest, vind ik zelf.
 

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Wat leuk dat je een bericht achterlaat, ik lees ze met plezier.
Groetjes, Jannie