woensdag 8 januari 2014

Hoe het allemaal begon.


 Toen ik een paar weken fulltime thuis was las ik in een kerkblaadje dat er in een dorp hier in de buurt aan gemeenteleden gevraagd werd om Babyborn kleertjes te maken voor een verkoopdag. Dat leek mij ook wel wat en zo is het begonnen…. Op internet zocht ik naar patroontjes en pakte de breinaalden en wat wol die ik nog had liggen van jaren geleden. Als je drie zonen hebt, die bovendien al volwassen zijn, dan heb je geen Babyborn in huis. Dus dan maar een tweedehandsje gekocht. Het werd een sport om kleine lapjes, bolletjes wol en knoopjes te verzamelen en deze om te toveren tot poppenkleertjes.   Op de foto zie je mijn allereerste setje wat ik maakte. Er speelt nu ergens in het land een kindje met deze kleertjes, want ze zijn verkocht…..

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Wat leuk dat je een bericht achterlaat, ik lees ze met plezier.
Groetjes, Jannie