zaterdag 11 januari 2014

Gebreide sjaal

Het is vandaag 11 januari 2014 en we hebben nog geen kou gehad. Maar de voorspelling is dat er vorst aankomt. Zeker weten doe je het natuurlijk nooit, maar ik heb toch maar een sjaal gebreid.


Deze sjaal is gebreid met de koordsteek. Ik vond hem op deze site
Hij is heerlijk warm.


De wol heb ik gekocht bij de Wibra. Het is hele fijne wol om mee te breien.
De eerlijkheid gebiedt mij om te zeggen dat ik eigenlijk een bol wol te kort had. Maar omdat het bij ons vandaan toch wel een eindje rijden is naar de dichtstbijzijnde Wibra heb ik net zo lang gepuzzeld tot er tóch een sjaal van gemaakt kon worden. Ben maar liefst drie keer opnieuw begonnen.......

Laat nu de winter maar komen..

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Wat leuk dat je een bericht achterlaat, ik lees ze met plezier.
Groetjes, Jannie